Jyuunomori

Regular Members
  • Content Count

    344
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

226 Excellent

About Jyuunomori

  • Rank
    Juryo

Profile Information

  • Gender
    Male

Affiliations

  • Favourite Rikishi
    Ura, Yoshikaze, Osunaarashi, Shodai.

Recent Profile Visitors

1,775 profile views
  1. Jyuunomori

    Natsu 2024 discussion (results)

    I hope we see Kiribayama next basho. This Kirishima dude ain't all that.
  2. Jyuunomori

    Haru 2024 discussion (results)

    Aonishiki keeps on murdering the lower divisions. He is 20-0. Oonosato seems to be the Hokuseiho we all wanted. Huge, powerful and really agile for his size. He will go far, Ozeki in a few years. Possibly a Yokozuna in a couple more (at least before he hits 30). Then there is The Demon Beast, or Takerufuji. Which demon or yokai did he sell is soul to? This man has to be stopped. How far will he go? Who the hell knows, or the hell knows.
  3. Jyuunomori

    Natsu 2022 Discussion Thread - here be spoilers

    People putting both arms under Terunofuji's armpits has the same energy as a child who has touched the fire once and been burned, then touches the fire again to see if it is still hot.
  4. Jyuunomori

    Natsu 2022 Discussion Thread - here be spoilers

    Yup. Wakatakakage has them stealth hands.
  5. Jyuunomori

    Aki Basho 2021 - Discussion Thread (Spoilers!)

    Ura pulling out the magic tricks again. I swear, every damn basho he either tries to or actually pulls off something awesome.
  6. Jyuunomori

    Nagoya Basho 2021

    To be perfectly honest: Hakuho was actually trying to lose today, just so that he could give Terunofuji the good ol' Henkaryuu special and double Henka him, first in regulation and in the following play-off... Kisenosato v. Henkaryuu flashbacks intensify.
  7. Jyuunomori

    Nagoya Basho 2021

    I honestly think that was just Hakuho giving some smelling salts to Shodai with those slaps. '''See, you can't even beat a guy who doesn't tachiai. Time to learn the entire sumo dictionary again, from alphabets, basics of the basics.'' Anyways. Will Terunofuji remain Terunofuji when he is given the rope? Glad to see him get it...since he always was gonna get it before the...delay...
  8. Jyuunomori

    Hokuseiho - Shot at a record?

    Guy has kept his promise to win a Yusho from each division to Sekitorihood. Now he needs two more scalps to make it 6/6.
  9. Jyuunomori

    Hokuseiho - Shot at a record?

    Man, he really did it. A Sekitori in one year, even with the sit-out due to Corona regulations. Let's see if he will manage his other goal: Win a Yusho in each division.
  10. Jyuunomori

    Nagoya Basho 2021

    Hakuho's face really says it all at the end: ''Did you guys see that shit? Crazy stuff man.'' He was almost certain that he lost when his back was taken. Seeing him again is such a riot.
  11. Jyuunomori

    Nagoya Basho 2021

    Gotta say: This is some weird shit... ...it is like the people ringside actually took Takakeisho's injury seriously or some shit...imagine my surprise they didn't let him die on the ringside. Weird times. Enho not being asked to be a superhuman and not letting him continue might be even weirder.
  12. Jyuunomori

    Natsu basho 2021

    Oof, that's gruesome by Ura. I guess since Enho is a smaller guy, and Ura as a brilliant technique rikishi can beat him in technique or just purely outmuscle him. Two really solid wins by Ura over Enho these past few tournaments. Good for him. But the main topic: Are we really gonna see Terunofuji do the fabled double promotion from Ozeki to Yokozuna in a back-to-back basho? Bonus: Ichinojo didn't quit for some reason as he usually does. Weird seeing him win a long bout.
  13. Jyuunomori

    Non-K-November basho 2020 Discussion (spoiler space)

    If Takakeisho wins tomorrow 14-1...YDC wouldn't promote him, would they?
  14. Jyuunomori

    Non-K-November basho 2020 Discussion (spoiler space)

    Do I see Hakuho grooming this Hokuseiho kid to be his successor or something? 21-0 and triple Yusho in a row. No problem at all, barely an inconvenience.
  15. Jyuunomori

    Aki talkie

    I am sorry Takakeishou, but if your shoulder spasm daily I would think you are, in fact, not OK.